Koszyk jest pusty
Schowek jest pusty

Brak produktów w porównywarce

Regulamin

I. WARUNKI OGÓLNE
1. Sklep www.alemeblowo.pl jest własnością firmy:
Mebhome Jolanta Kucharska ul. Poznańska 84A, 62-510 Konin NIP. 666-146-80-22
2. Dokonanie zakupów w sklepie alemeblowo.pl oznacza akceptację poniższego regulaminu.
3. Kupującym mogą być wyłącznie osoby, które w chwili składania zamówienia ukończyły lat 18.
4. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim w języku polskim pomiędzy Klientem a właścicielem Sklepu.

II. PRODUKTY I CENY:
1. Oferowane produkty na stronie internetowej www.alemeblowo.pl są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub Sprzedającego.
2. Zamieszczone na stronach  produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
3. Podane ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT zgodny z aktualnymi przepisami.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania akcji promocyjnych na łamach strony.
5. Ceny zawarte przy produktach nie obejmują kosztów transportu. Koszty dostawy obciążają Klienta.
6. Podane w opisach wymiary mebli podane są z tolerancją do 2 cm rzeczywistego wskazania wymiarów.
7. Meble są dostarczane w całości lub w paczkach do samodzielnego montażu przez Klienta.
8. Ze wzglęgu na różne ustawienia monitorów kolory mebli, drewna oraz tkanin mogą się różnić.
9. Specyfikacje produktów zamieszczone na www.alemeblowo.pl pochodzą od producentów, zaś Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne błędy w specyfikacjach.
10. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji Twoich zamówień oraz służą do informowania klientów o nowych produktach.

III. ZAMÓWIENIA i REALIZACJĘ
1. Warunkiem zakupu w Sklepie jest  zaakceptowanie regulaminu.
2. Zapłata za towar może nastąpić:
a) przelewem na rachunek Sprzedającego.
Z chwilą zapłaty rozpoczynamy realizację zamówienia.
b) Gotówką przy osobistym odbiorze towaru.
Z chwilą zapłaty towar zostaje wydany Kupującemu ( tylko po wczesniejszym ustaleniu ).
c) Za pobraniem przy wysyłce  firmą kurierską.
3. Złożene Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem do sprzedaży mebli i do wystawiania dokumentu sprzedaż bez konieczności uzyskania podpisu Klienta ( w przypadku FV) i do wysłania ich  na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.
4. Zamówienie na towary o różnych terminach realizacji wysyłane jest standardowo po skompletowaniu całości zamówienia tzn. po upływie najdłuższego z podanych terminów.
5. Jeśli płatność nie nastąpi do 10 dni od złożenia zamówienia zostaje ono anulowane, jednocześnie umowa kupna-sprzedaży zostaje rozwiązana.
6. Dostawa produktów może nastąpić za pośrednictwem spedytora lub transportu Sprzedającego. Dopuszczamy możliwość odbioru towaru w siedzibie firmy: 62-510 Konin, ul. Poznańska 84 A, po uprzednim umówieniu z pracownikiem www.alemeblowo.pl
7. Wniesienie dostarczonych produktów pozostaje w gestii Kupującego.
8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności w wypadku nieprawidłowości popełnionych przez Kupującego w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata.
9. Trzykrotne niepodjęcie przesyłki przez Kupującego jest równoznaczne z tym, że Sklep może od umowy odstąpić, przy czym kwota wpłacona tytułem zaliczki lub cała uiszczona za produkt cena może zostać zarachowana na poczet poniesionych przez Sklep kosztów realizacji zamówienia.
10.Po uiszczeniu opłaty odbierający przesyłkę ma pełne prawo i obowiązek do zapoznania się z jej zawartością w obecności kuriera w celu sprawdzenia, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie transportu oraz zgodności dostawy z zamówieniem. Kurier na Państwa życzenie ma obowiązek uczestniczyć w komisyjnym otwarciu przesyłki.
11. www.alemeblowo.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu (błędnych informacji o cenach lub stanie towarów) Jak i w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez Kliencta podczas zamawiania.
12. Zamówienia składane w dni powszednie po godzinie 16:00, w soboty i niedziele oraz święta rozpatrywane będą od następnego dnia roboczego.

IV. Odbiór Zamówienia
1. Odbiór Zamówienia musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy, przedstawionym Klientowi przez firmę transportową. Złożony podpis jest traktowany jako potwierdzenie zgodności dostawy ze złożonym Zamówieniem.
2. Pisemne potwierdzenie odbioru towarów oraz jego wydanie przenosi na Klienta prawo własności towarów oraz wszelkie ryzyka związane z ich posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
3. Podczas odbioru Zamówienia Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem oraz kontroli, czy towary nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać kontroli jakościowej i ilościowej w obecności osoby dostarczającej Zamówienie.

V. Zwroty
1. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony i nie nosi śladów montażu. Towar musi być zwracany w oryginalnym opakowaniu. Sklep wskazuje adres pod który Klient musi wysłać lub dostarczyć towar. Przesyłki odesłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
2. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru z Zamówienia. Zwrot ceny nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu. Sklep zastrzega sobie, że nie przyjmuje towarów odsyłanych za pobraniem.
3. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.

VI. Reklamacje
1. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w zakresie ilości lub jakości dostarczanego towaru jest sporządzenie w obecności osoby dostarczającej Zamówienie Protokół szkody, który Klient zobowiązany jest załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.
2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi /np. odcień wybarwienia tkaniny/, które wynikają z ustawień parametrów monitora lub przeglądarki internetowej Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji.
3. Dokumentem koniecznym do zgłoszenia reklamacji jest dokument zakupu (paragon lub faktura VAT).
4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie podanym przez producenta towaru.